Atölyelerimiz

Okulumuzda aktif halde bulunan atölyelerimiz

ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE ATÖLYESİ

Prof. Dr. Mathew Lipman'ın 70'li yıllarda yaptığı çalışmaya göre erken yaşta kazanılmayan analiz, eleştirme ve muhakeme gücü, kişinin akademik düzeyinden bağımsız olarak, sonradan telafi edilemediği sonucu ortaya çıkmıştır.

Devamı

ZEKA OYUNLARI ATÖLYESİ

Zeka oyunları; bireylerin doğru ve hızlı karar verebilmeleri, problemlere karşı kendilerine özgü stratejiler üretebilmeleri, kendi güçlerini fark edebilmeleri ve en değerlisi de kendilerini devamlı geliştirebilmeleri için sunulan görsel ve zekâ, problem çözme, üç boyutlu düşünme, çözüm yolları üretme, taktik geliştirme, kendi yaklaşımlarını geliştirme, biçim oluşturma, tasarım yapma gibi eleştirel düşünme ve yaratıcılık becerilerini geliştiren oyunlardan oluşmaktadır (Devecioğlu & Karadağ, 2014).

Devamı

MİNDFULNESS ATÖLYESİ

Mindfulness atölyesinin amacı içsel yaşantılara odaklanmak, içsel yaşantıların farkında olmak ve içsel duyumları yargısız bir şekilde kabul etme amacını taşımaktadır.

Devamı

DRAMA ATÖLYESİ

Drama; Bireyin kendini ifade edebilmesini ve yaratıcı olmasını sağlayan, sosyal farkındalığı ve empatiyi destekleyen, katılımcıların bir lider tarafından yönetildiği hem oyunsu süreçlerin hem de tiyatro tekniklerinin kullanıldığı, kazanılan deneyimlerin kişisel çözüm ve seçeneklerin gerçek problemlere de uyarlanabildiği canlandırmalar olarak tanımlanabilir.(Aslan, 2001; Güneysu, 1991; Okvuran, 2003)

Devamı